Elektronikus számlázás igénylése
A számlakiállításra vonatkozó 2010/45/EU ÁFA irányelv 2013. január elsejével a papír alapú számlával egyenlővé tette az elektronikus számlát is. Örömmel tájékoztatjuk, hogy partnereinknek lehetőségük van az elektronikus számlázás szolgáltatásának igénybevételére. Amennyiben igényli szolgáltatásunkat, úgy a jövőben a számláinkat nem a szokásos papír alapon, hanem kizárólag e-mailben, PDF formátumban kapják meg.
Előnyei:
- Bármikor biztonságosan elérhető a nap 24 órájában.
- Teljes díjmentesség.
- Erőforrás-takarékos (nincs szükség borítéknyitásra, válogatásra, postai átvételre).
- Gyors, hiszen a kiállítást követően azonnal hozzáférhető a számlája.
- Kényelmes és praktikus: számos új, gyors keresési lehetőség áll rendelkezésére, könnyed kezelhetőség, átláthatóság.
- Kevesebb hibalehetőség.
- Költséghatékony és környezetbarát: jelentősen csökken a papírfelhasználás és a postaköltség.
Természetesen a számlakibocsátásra vonatkozó előírások maradéktalanul teljesítésre kerülnek, ezen kívül minden egyes elektronikusan kiküldött számlát úgynevezett digitális aláírással látunk el, mely biztosítja a számla eredetének hitelességét. Számlái elkészültéről automatikus e-mailben értesítjük, amely tartalmazza a közvetlen linket a számla letöltéséhez.
Fontos:
Szolgáltatásunk kizárólag belistázott ügyfeleink számára, átutalásos számlák esetében vehető igénybe. Készpénzes számlák és be nem listázott ügyfelek esetében nincs lehetőség elektronikus számlázásra! A beállítást követően kizárólag elektronikusan kapja a számlákat az igénylő. Az elektronikus számlázáshoz két e-mail cím rögzítése lehetséges egy ügyfélnél, amelyek nem kell, hogy megegyezzenek az alapértelmezett e-mail címekkel. Javasolt az ügyfél pénzügyi munkatársának e-mail címét rögzíteni. A szolgáltatás igénylése előtt mindenképpen egyeztessen könyvelőjével, pénzügyi munkatársával!
Amennyiben a fentieket figyelmesen elolvasta és szeretné igényelni szolgáltatásunkat, töltse ki az alábbi kérdőívet!